A method and apparatus for configuring an electronic device for operation according to one of a plurality of product variants. Upon initialization of the device for use, identifying data for the user of the device is entered into the device. The identifying data is used to determine a selected set of configuration data from one of a plurality of sets of configuration data that are stored in the device. The electronic device is then configured to operate according to a particular product variant defined by the selected set of configuration data.

Un metodo e un apparecchio per la configurazione del dispositivo elettronico per il funzionamento che si concilia ad uno di una pluralità di varianti del prodotto. Su inizio del dispositivo per uso, identificare i dati per l'utente del dispositivo è inserito nel dispositivo. I dati identificanti sono usati per determinare un insieme selezionato dei dati di configurazione da uno di una pluralità di insiemi dei dati di configurazione che sono memorizzati nel dispositivo. Il dispositivo elettronico allora è configurato per funzionare secondo una variante particolare del prodotto definita dall'insieme selezionato dei dati di configurazione.

 
Web www.patentalert.com

< (none)

< Management of authentication keys in a mobile communication system

> System, method and article of manufacture for a mobile communication network utilizing a distributed communication network

> (none)

~ 00005