A system obtains the security requirements for an action requested by a thread executing on a computer. The thread invokes a plurality of methods during its execution. The system includes a call stack and a determination unit. The call stack stores an identifier and security requirements for each of the methods in the order that the methods were invoked by the thread. The determination unit combines the method security requirements from the call stack to obtain the security requirements for the requested action.

Un sistema ottiene i requisiti di sicurezza di un'azione richiesta da un filetto che esegue su un calcolatore. Il filetto invoca una pluralità di metodi durante la relativa esecuzione. Il sistema include una pila di chiamata e un'unità di determinazione. La pila di chiamata immagazzina i requisiti di sicurezza e del contrassegno di ciascuno dei metodi nell'ordine che i metodi sono stati invocati dal filetto. L'unità di determinazione unisce i requisiti di sicurezza di metodo dalla pila di chiamata ottenere i requisiti di sicurezza dell'azione chiesta.

 
Web www.patentalert.com

< (none)

< Minimizing debug information for global types in compiled languages

> Cryptographic technique that provides fast encryption and decryption and assures integrity of a ciphertext message through use of a message authentication code formed through cipher block chaining of the plaintext message

> (none)

~ 00007