Automatic load adjustment

   
   

The subject of the invention is a process for adjusting a processing unit, whereby at least one set value is varied from a starting value to a final value. In this case, the target value of a correcting value is set based on the starting value and the final value of the adjustment value, and the value of the correcting value is run up from its starting value to its target value using a parameter-dependent transfer function. A control variable is measured, the value of the control variable is compared to a comparison value, and in the case of deviations of the value of the control variable from the comparison value, at least one parameter of the transfer function is corrected.

L'argomento di invenzione è un procedimento per la registrazione dell'unità di elaborazione, per cui almeno un valore stabilito è variato da un valore cominciare ad un valore finale. In questo caso, il valore da raggiungere di un valore correggente è stabilito basato sul valore cominciare e sul valore finale del valore di registrazione ed il valore del valore correggente si allontana in su dal relativo valore cominciare al relativo valore da raggiungere usando una funzione parametro-dipendente di trasferimento. Una variabile di controllo è misurata, il valore della variabile di controllo è confrontato ad un valore di confronto e nel caso delle deviazioni del valore della variabile di controllo dal valore di confronto, almeno un parametro della funzione di trasferimento è corretto.

 
Web www.patentalert.com

< System and method for monitoring devices and components

< Smart filing system

> Method and apparatus for remote imaging of biological tissue by electrical impedance tomography through a communications network

> Method of passing a cryptographic key that allows third party access to the key

~ 00109